na stronie www.ticketportal.pl kliknij na Login i zakładka rejestracja
Podaj adres e-mail, hasło i jeszcze raz zatwierdź hasło. Wybierz maksymalnie 9 znaków. Używaj tylko liter i liczb.
Podaj dane kontaktowe nazwisko, imię, adres, miasto, kod pocztowy, telefon oraz adres e-mail(na który otrzymasz szczegóły Twojej rezerwacji oraz informacje o odwołaniu lub zmianie terminu imprezy).
po wypełnieniu wszystkich danych jesteś już zarejestrowany i jednocześnie zalogowany.
2) REZERWACJA BILETÓW
Dokonanie rezerwacji wymaga instalacj plug-in'a Macromedia/Adobe Flash. Poza tym pop up’y („wyskakujące okienka“) nie mogą być zablokowane. W wypadku braku ww. plug-in'a powinien wyświetlic się komunikat informujący.
a. Po zalogowaniu się wzbierz interesujące Cię wydarzenie i kliknij na datę imprezy. Jeżeli biletów na imprezę nie ma, data jest nieaktywna. Jeżeli bilety są, pokaże się:
WIDOWNIA - w przypadku imprezy sprzedawanej na konkretne miejsca siedzące /jak teatry/.Możecie sobie wybrać miejsce na widowni. Kolorowe miejsca są puste, siwe są zajęte. Po prawej stronie powinno być okno z loginem, a po lewej okienka z ilością wybranych biletów i ceną. Kliknij na wybrane miejsce, w którym pojawi się haczyk. Sprawdzamy ponad wydownią ilość wybranych miejsc i ich cenę, a następnie klikamy na REZERWOWAĆ. Miejsca są już przygotowane do rezerwacji.
w przypadku imprezy sprzedawanej na konkretne siedzenia /jak teatry/, pokaże się widownia. Możecie sobie wybrać miejsce widowni i zaznaczyć konkretne miejsca, które was interesują. Puste miejsca są oznaczone białym kwadracikiem. Kliknij na wybrane miejsce, w którym pojawi się haczyk.
w przypadku koncertów, na których są dowolne miejsca stojące lub siedzące, podaj tylko ilość miejsc na rezerwacje. Miejsca są już gotowe do rezerwacji.
b. Pokażą się miejsca, które były zaznaczone i przygotowane do rezerwacji, ilość, cena, sposób odebrania biletów /osobiście – gotówką, przelewem bankowym – pocztą/ i co najważniejsze, do jakiej daty można odebrać bilety w punktach sprzedaży sieci Ticketportal / płatność gotówką/. Kliknięciem na REZERWOWAĆ potwierdz jeszcze raz i w tym momencie rezerwacja jest zakończona.
c. Bilety są uż zarezerwowane, pokaże się numer rezerwacji, do kiedy jest ważna rezerwacja i spis punktów sprzedaży Ticketportal. Bez przydzielonego numeru rezerwacja jest nieważna.
d. E-mailem zostaniecie poinformowani o numerze rezerwacji oraz o punktach sprzedaży, w których można zakupić bilety.
3) PRZEGLĄD REZERWACJI UŻYTKOWNIKA
Po zalogowaniu na stronie internetowej macie wgląd do dokonanych rezerwacji - po kliknięciu na ” WASZE REZERWACJE ” w prawym górnym słupku. Dzięki temu macie możliwość skasowania nieodebranych i niezapłaconych rezerwacji. Poznacie je na podstawie oznaczeń „ tak – nie” w słupku „ zapłacone”. Istnieje możliwość skasowania rezerwacji w całości - niezapłaconą rezerwacje oznaczamy kliknięciem okna w słupku „SKASOWAĆ”. Wszystkie tak oznaczone rezerwacje zostaną skasowane po kliknięciu na „skasować oznaczone”. Jeżeli chcecie skasować tylko część rezerwacji, kliknijcie na numer niezapłaconej rezerwacji . Po otwarciu rezerwacji w słupku „SKASOWAĆ” oznaczcie kliknięciem miejsca, z których rezygnujecie. Zaznaczone miejsca skasujecie kliknięciem na „skasuj zaznaczone miejsca”.
4) ZMIANA DANYCH UŻYTKOWNIKA
Zmiana danych jest zawsze możliwa po zalogowaniu. Klikamy „zmiana danych” w lewym górnym słupku. Możliwa jest także zmiana hasła.